Навчаємося разом

13 БЕРЕЗНЯ

Тема. Що нині проґавиш, того завтра не вернеш. Закріплення теми «Гнучкі» справи». Робота над текстами про клас Ссавців. Вправи на розвиток мислення.
Частина 7, урок 2, с.5-7.
1. Прочитай уривок вірша Надії Красоткіної "Час". Вивчи його напам'ять.
2. Поміркуй, чому не можна гаяти жодної хвилини.
3. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



4. Допоможи Незнайкові запланувати порядок "гнучких" справ.
5. Переглянь відеофрагменти.
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Учитель"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.
Д.з. С.8, виконати завдання.

17 БЕРЕЗНЯ

Тема. Бережи час, бо його за гроші не купиш. Закріплення теми «Важливі 
й термінові справи». Робота над текстами про людину. Вправи
на розвиток мислення
Частина 7, урок 3, с.9-11.
1. Прочитай уривок вірша Надії Красоткіної "Час". Вивчи його напам'ять.
2. Вивчи вірш напам'ять.
3. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



4. Запиши в таблицю свої справи на сьогодні, розподіливши їх за важливістю.
5. Переглянь відеофрагменти.
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Учитель"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.

Д.з. С.12, виконати завдання.

20 БЕРЕЗНЯ

Тема. Не тим час дорогий, що довгий, а тим, що короткий. Складання діаграми «гнучких» справ. Робота над текстами про людину. Вправи на розвиток мислення
Частина 7, урок 4, с.13-15.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь діаграму та визнач, на що Незнайко витрачає найбільше часу.
4. Запиши в таблицю свої "гнучкі" справи на сьогодні та час їх виконання.
5. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Найкраща дикторська група"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.


Д.з. С.16, виконати завдання.

24 БЕРЕЗНЯ

Тема. Що вранці не зробиш, того ввечері не доженеш. Закріплення теми «Справи-«жаби»». Робота над текстами про органи людини. Вправи на розвиток мислення
Частина 7, урок 5, с.17-19.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Пригадай, які справи називиють "жабами"
4. Оберіть прислів'я, які допоможуть Незнайкові швидше виконати справи - "жаби".
5. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Учитель"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.

Д.з. С.20, виконати завдання.

27 БЕРЕЗНЯ

Тема. Час — не кінь: не підженеш і не зупиниш. Створення «чарівної» формули виконання важливих справ. Робота над текстами про органи людини 
Частина 7, урок 6, с.21-23.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь фрагмент мультфільму "Попелюшка". Дай пораду головній героїні.
4. Придумай і запиши власну "чарівну формулу".
5. Доповни сонечко промінчиком і напиши на ньому власне правило.
5. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Учитель"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.


Д.з. С.24, виконати завдання.

31 БЕРЕЗНЯ

Тема. Найдивніше у світі — людина. Емоції. Робота над текстами 
про органи людини. Вправи на розвиток мислення.Частина 7, урок 7, с.25-28.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Хвилинка Знайка. Прочитай і перекажи текст.
4. Проаналізуй, якій емоції ти піддаєшся найчастіше протягом дня.
5. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Найкраща дикторська група"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.


Д.з. С.29, виконати завдання.

3 КВІТНЯ

Тема. Найдивніше у світі — людина. Емоції. Виконання вправи «Актор». Робота над текстами про використання енергії людьми. Вправи на розвиток мислення.
 Частина 8, урок 1, с.1-3.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Прочитай інформацію про емоції.
4. З'єднай стрілочкою назву емоції з відповідним зображенням.
5. Виконай вправу "Актор".
6. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.

Д.з. С.4, виконати завдання.

7 КВІТНЯ

Тема. Страх і смуток підточують здоров’я. Негативні й позитивні емоції. Робота над текстами про природні ресурси. Вправи на розвиток мислення
 Частина 8, урок 2, с.5-7.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Прочитай інформацію про позитивні та негативні емоції. 
4. Прочитай перелік емоцій. Личка поряд із назвами позитивних емоцій розфарбуй жовтим кольором, а поряд із назвами негативних - сірим.
6. Поміркуй, що веселить тебе, а що засмучує.
5. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Виконай вправу "Учитель"
8. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
9. Розгадай ребуси.



Д.з. С.8, виконати завдання.

10 КВІТНЯ

Тема. Гнів людину сушить. Емоція гніву або злості. Робота над текстами про використання енергії людьми. Вправи на розвиток мислення
 Частина 8, урок 3, с.9-12.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь фрагмент мультфільму "Красуня та чудовисько". Усно склади опис чудовиська. 
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Поміркуй, яку емоцію переживає чудовисько. 
5. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Пригадай ситуації, коли тебе охоплювали гнів та злість.
7. Виконай вправу "Актор".
8. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
9. Переглянь відеофрагменти.

https://batky.intellect-ukraine.org/
10. Виконай вправу "Учитель"
11. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
12. Розгадай ребуси.

21 КВІТНЯ

Тема. Хто в радості живе, того і журба не йме. Емоція радості. Робота 
над текстами про вітряки. Вправи на розвиток мислення 
Частина 8, урок 4, с.13-15.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь фрагмент мультфільму "Феї". Що відчулаФея води, коли жучкам вдавалося добре пірнати у воду? 
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Пригадай в яких ситуаціях ти радієш.
6. Виконай вправу "Актор".
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай вправу "Учитель"
10. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
11. Розгадай ребуси.
Д.з. С.16, виконати завдання.

24 КВІТНЯ

Тема. Страху нема там, де його не бояться. Емоція страху. Робота 
над текстами про воду як джерело енергії. Вправи на розвиток мислення
 Частина 8, урок 5, с.17-19.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь фрагмент мультфільму "Феї". Яка емоція охопила світлячка?
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Пригадай в яких ситуаціях відчуваєш страх.
6. Виконай вправу "Актор".
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай вправу "Учитель"
10. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
11. Розгадай ребуси.
Д.з. С.20, виконати завдання.

28 КВІТНЯ

Тема. Є совість — є сором, а сорому немає — і совісті немає. Емоція сорому. Робота над текстами про вітряки. Вправи на розвиток мислення
 Частина 8, урок 6, с.21-23.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.



3. Переглянь фрагмент мультфільму "Феї". Яку емоцію вона переживала, коли влучила у свою наставницю бджілкою?
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Поміркуй, яких учинків і слів слід соромитися.
6. Виконай вправу "Актор".
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай вправу "Учитель"
10. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
11. Розгадай ребуси.

Д.з. С.24, виконати завдання.

05 ТРАВНЯ

Тема. Дитинство — коли все дивно і ніщо не викликає подиву. Емоція подиву. Робота над текстами про географію. Вправи на розвиток мислення.
 Частина 8, урок 7, с.25-27.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
3. Переглянь фрагмент мультфільму "Карлсон, який мешкає на даху". Усно склади опис Фрекен Бок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Пригадай події, які тебе здивували.
6. Виконай вправу "Актор".
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай вправу "Учитель"
10. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
11. Розгадай ребуси.


Д.з. С.28, виконати завдання.

08 ТРАВНЯ

Тема. Найдивніше у світі — людина. Закріплення теми «Емоції». Робота над текстами про географічну карту й глобус. Вправи на розвиток мислення
 Частина 8, урок 8, с.29-32.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Пригадай ситуації, у яких ти відчував/відчувала гнів, та запиши ті, якими можеш поділитися.
6. Виконай вправу "Актор".
7. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
8. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай вправу "Учитель"
10. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
11. Розгадай ребуси.

12 ТРАВНЯ

Тема. Гнів твій — ворог твій. Способи подолання гніву, або «приборкання дракона». Робота над текстами про корисні копалини. Вправи на розвиток мислення
 Частина 9, урок 1, с.1-3.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Здійсни уявну екскурсію до зоопарку. Зобрази розлюченого тигра або лева.
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.4.

15 ТРАВНЯ

Тема. Гнів твій — ворог твій. Причини й ознаки гніву. Робота над текстами про корисні копалини. Вправи на розвиток мислення
 Частина 9, урок 2, с.5-7.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Розглянь світлини.Поміркуй, що можуть сказати чи зробити діти, аби заспокоїтися тапомиритися.
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.8.

16 ТРАВНЯ

Тема. Злість породжує ще більшу злість. Закріплення теми «Гнів». Конкурс «Найкраща дикторська група».  Вправи на розвиток мислення.
 Частина 9, урок 3, с.9-11.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Поміркуй, як можна приручити "дракона".
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.12.

19 ТРАВНЯ

Тема. Угамуй свій гнів. Закріплення теми «Гнів». Талісман від гніву. Робота над текстами про пісок як осадову гірську породу. Вправи на розвиток мислення
 Частина 9, урок 4, с.13-15.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Доведи, що гнів та злість - небезпезпечні та шкідливі емоції.
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.16.

22 ТРАВНЯ

Тема. Радість красить, а печаль палить. Закріплення теми «Радість». Робота над текстами про глину як осадову гірську породу. Вправи на розвиток мислення
 Частина 9, урок 5, с.17-19.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Розглянь світлини. Чому на твою думку діти радіють?
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.20.

26 ТРАВНЯ

Тема. Без доброти неможлива справжня радість. Закріплення теми «Радість». Робота над текстами про пісок і глину. Вправи на розвиток мислення
 Частина 9, урок 6, с.21-23.
1. Прочитай епіграф уроку. Поясни, як ти його розумієш.
2. Переглянь презентацію й напиши вислів з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Намалюй піктограму, яка буде завжди піднімати тобі настрій та викликати посмішку.
5. Виконай вправу "Актор".
6. Виконай вправу на визначення швидкості читання.
7. Переглянь відеофрагменти.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай вправу "Учитель"
9. Сформулюй і напиши запитання, які ти поставиш своїм учням.
10. Розгадай ребуси.
Д.з. С.24.

29 ТРАВНЯ

Тема. Свято останнього дзвоника. Пісні «Шкільна пісня» та «Відкрий другу серце»
 Частина 9, урок 7, с.25-28.
1. Прочитай вірш. Розкажи, що найбільше запам'яталося тобі в школі за цей навчальний рік.
2. Прочитай загадки. Напиши відгадки.
3. Які умоції найчастіше переповнюють тебе під час спілкування з однокласниками.
4. Заспівай пісню"Відкрий другу серце"
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Сформулюй і запиши побажання своїм однокласникам на літній відпочинок.
9. Намалюй, чим ти будеш займатися під час літніх канікул.
10. Розфарбуй малюнки.

Немає коментарів:

Дописати коментар