Українська мова

12 БЕРЕЗНЯ
Тема. Розвиток мовлення. Твір за власним спостереженням. Поняття про мовленнєву помилку
Частина 6, урок 12
Опрацювати завдання на с.33

Повторити інформацію про текст
Виправити мовленнєві помилки в поданому тексті.
Визначити у тексті зачин, основну частину та кінцівку.
Скласти і записати твір (5-6 речень) за власним спостереженням.

13БЕРЕЗНЯ

Тема. Займенник як частина мови. Написання особових займенників з прий­менниками
Частина 7, урок 1
Опрацювати завдання на с.3-5
Вивчити пісеньку "Займенник"

Записати текст заповнюючи пропуски.
Побудувати звукові моделі поданих слів.

https://batky.intellect-ukraine.org/

16 БЕРЕЗНЯ

Тема. Особові займенники. Особливості відмінювання
Частина 7, урок 2
Опрацювати завдання на с.6-8.
1. Вивчити пісеньку "Займенник"
2. Прочитай правило, пригадавши пропущене.
3. Підкресли лише особові займенники.
4. Прочитай текст, випиши лише особові займенники. Визнач особу, число та відмінок.
5. Прочитай речення уживаючи займенники в потрібній формі.
6. Спиши текст, ставлячи займенники в потрібному відмінку.
7. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/


9. Виконай "Великі перегони".
Д.з. С.2, урок 2.

17 БЕРЕЗНЯ

Тема. Особові займенники. Особливості відмінювання
Частина 7, урок 3
Опрацювати завдання на с.9-11.
1. Вивчити пісеньку "Займенник"
2. Прочитай правило, пригадавши пропущене.
3. Напиши особу кожного з поданих займенників.
4. Прочитай текст, упиши займенники. Запиши два перших речення в робочий зошит.
5. Прочитай і спиши речення заповнюючи пропуски.
6. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Запиши подане речення графічно.
10. Назви точний час за малюнками.
11. Виконай конкурс"Найрозумніший".
Д.з. С.2, урок 3.

19 БЕРЕЗНЯ

Тема. Особові займенники. Особливості відмінювання
Частина 7, урок 4
Опрацювати завдання на с.12-14.
1. Заспівай пісеньку "Займенник"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Попрацюй з картою знань, пригадай пропущене.
3. Устав пропущені займенники. Підкресли граматичні основи.
4. Прочитай вірш Ольги Будугай, заповни пропуски.
5. Прочитай і спиши речення виправляючи помилки.
6. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виправ помилки Незнайка.
10. Виконай великі перегони.
Д.з. С.3, урок 4.

23 БЕРЕЗНЯ

Тема. Дієслово як частина мови. Орфограми, пов’язані з дієсловом (повторення). Тренувальні вправи
Частина 7, урок 5
Опрацювати завдання на с.15-17.
1. Заспівай пісеньку "Дієслово"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Дай визначення дієслову та розкажи про його час, переглянувши презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Розподіли дієслова за часами на три групи.
4. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Зміни дієслова "нести", "спати" за особами і запиши.
6. Прочитай інформацію про початкову форму дієслова.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Прочитай вірш, заповни пропуски. Поясни орфограми.
8. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Постав дієслова у відповідних формах і запиши. 10. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. Пригадай правило та відтвори з пам'яті.
12. Прочитай і поясни зміст прислів'їв та написання не з дієсловами.
13. Виправ помилки Незнайка у диктанті.
14. Виконай конкурс"Найрозумніший".
Д.з. С.4-5.

24 БЕРЕЗНЯ

Тема. Дієслово як частина мови. Особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідміни.
Частина 7, урок 6
Опрацювати завдання на с.18-20.
1. Заспівай пісеньку "Дієслово"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію в рамочці.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Визнач дієвідміну й запиши поруч у дужках.
4. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Визнач дієвідміну й упиши потрібну букву.
6. Прочитай вірш, заповни пропуски. Поясни орфограми.
7. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Запиши дієслова за зразком. 
9. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. Пригадай правило та відтвори з пам'яті.
12. Прочитай текст. Устав пропущені букви.
13. У другому реченні підкресли граматичну основу.
14. Виконай "Великі перегони".
Д.з. С.6.

26 БЕРЕЗНЯ

Тема. Дієслово як частина мови. Особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідміни.
Частина 7, урок 7
Опрацювати завдання на с.21-23.
1. Заспівай пісеньку "Про закінчення дієслів"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію в рамочці.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Визнач дієвідміну й запиши поруч у дужках.
4. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Визнач дієвідміну й упиши потрібну букву.
6. Прочитай вірш, заповни пропуски. Поясни орфограми.
7. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Запиши дієслова за зразком. 
9. Переглянь презентацію "Словникові слова".
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. Пригадай правило та відтвори з пам'яті.
12. Прочитай текст. Устав пропущені букви.
13. У другому реченні підкресли граматичну основу, встанови зв'язок між словами.
14. Спиши текст без помилок та виправлень.
15. Виконай конкурс "Найрозумніший".
Д.з. С.7.

27 БЕРЕЗНЯ

Тема. Практикум уживання й правопису дієслів. Тренувальний диктант
Частина 7, урок 8
Опрацювати завдання на с.24-25.
1. Заспівай пісеньку "Про закінчення дієслів"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію за картою знань "Дієслово".
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Охарактеризуй дієслова подані у вірші.
4. Добери ряди дієслів-синонімів.
5. Склади і запиши речення з двома словами на вибір.
6. Виконай завдання Питайлика.

8. Віднови прислів'я. 
9. Натиши текстовий диктант.
10. Виконай самоперевірку, виправ помилки.
11. Виконай завдання Знайка.
Д.з. С.8.


30 БЕРЕЗНЯ

Тема. Практикум уживання й правопису дієслів. Самостійна робота.
Частина 7
Опрацювати завдання на с.28-29.
1. Заспівай пісеньку "Про закінчення дієслів"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію за картою знань "Дієслово" с.29.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Склади і запиши речення з двома словами на вибір.
5. Виконай тренажер "Дієвідмінювання дієслів"

6. Виконай самостійну роботу.
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=553561

31 БЕРЕЗНЯ

Тема. Розвиток мовлення. Творчий переказ
Частина 8, урок 1-2.
Опрацювати завдання на с.1-2
1. Переглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Прочитай вірш "Квітень" різних авторів. Розкажи, що в них спільного, що відмінного.
3. Поясни виділені слова.
4. Поясни прислів'я.
5. Прослухай пісню Наталії Май "Це - весна"
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Переглянь відео.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Прочитай текст. З'ясуй значення незрозумілих слів. Підкресли ключові дієслова.
8. Визнач зачин та кінцівку.
9. Перекажи текст усно.
10. Підготуйся до написання переказу з доповненням.
11. Склади і запиши в зошит словничок.
12. Перечитай текст.
13. Напиши творчий переказ на чернетці.


02 КВІТНЯ
Тема. Розвиток мовлення. Робота над удосконаленням тексту.
Частина 8, урок 1-2.
1. Робота над удосконаленням тексту.
2. Переформулювання речень для уникнення повторів.
3. Перевірка та виправлення помилок.
4. Написання творчого переказу.

06 КВІТНЯ
Тема. Дієслово як частина мови. Особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідміни
Частина 8, урок 3.
Опрацювати завдання на с.3-5.
1. Заспівай пісеньку "Про закінчення дієслів"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію про І дієвідміну дієслова.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Визнач дієвідміну кожного дієслова.
4. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Зміни за зразком подані дієслова.
6. Прочитай вірш. Підкресли дієслова двома лініями.
7. Випиши виділені дієслова й визнач особу, число, дієвідміну.
8. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Постав дієслова у відповідній формі і запиши.
10. Розбери слово "поллють" фонетично за зразком.
11. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Прочитай текст, заповни пропуски. Запиши два речення на вибір в робочий зошит.
13. Виконай "Великі перегони".

07 КВІТНЯ
Тема. Дієслова наказового способу 
Частина 8, урок 4.
Опрацювати завдання на с.6-8.
1. Заспівай пісеньку "Про закінчення дієслів"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2.Опрацюй інформацію про види речень за метою висловлювання.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
3. Визнач дієвідміну кожного дієслова.
4. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Визнач дієвідміну і упиши потрібну букву.
6. Прочитай вірш. Підкресли дієслова двома лініями. Визнач, де можливо, час.
7. Одне дієслово в неозначеній формі зміни за особами й числами.
8. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Постав дієслова у відповідних формах і запиши.
10. Розбери слово "знатися" фонетично за зразком.
11. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Прочитай вірш, заповни пропуски. Поясни орфограми.
13. Виконай конкурс "Найрозумніший".



09 КВІТНЯ

Тема. Узагальнення вивченого про дієслово. Самостійна робота



Частина 8, урок 5.

Опрацювати завдання на с.9-11.
1. Заспівай пісеньку "Дієслово"
2.За картою знань (с.40) розкажи про дієслово як частину мови.
3. Заповни схему (с.10) прикладами, дібраними самостійно.
4. Виконай самостійну роботу.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=784321
5. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
6. Прочитай і пронумеруй абзаци так, щоб вийшов текст. Дай тексту заголовок. 
7. Напиши три речення про те, як наполегливість допомогла саме тобі здолати труднощі.

8. Виконай "Великі перегони".
Д.з. С.3, урок 5.


10 КВІТНЯ

Тема. Поняття про прислівник як частину мови. Правопис найужи­ваніших прислівників




Частина 8, урок 6.
Опрацювати завдання на с.12-14.
1.Опрацюй інформацію про прислівник.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Серед поданих слів визнач і підкресли прислівники.
3. Прочитай вірш Надії Красоткіної "Як чемним бути?, заповни пропуски.
4. Установи зв'язки між словами в реченні. Визнач члени речення й частини мови.
5. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. За допомогою префікса що- та різних суфіксів утвори від поданих слів прислівники. Запиши їх. Познач префікси та суфікси.
6. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Познач правильну форму іменника в орудному відмінку однини.
10. Виконай конкурс "Найрозумніший".

21 КВІТНЯ

Тема. Граматичне значення прислівника. Творення прислівників

Частина 8, урок 7.
Опрацювати завдання на с.15-17.
1.Опрацюй інформацію про прислівник.
2. Познач рядок, усі слова якого є прислівники.
3. Із прислівників позначеного рядка склади словосполучення із дієсловами.
4. Покажи стрілочкою, який прислівник відповідає на поставлене запитання.
5. Перевір диктант, написаний Незнайком. Виправ дев'ять помилок.
6. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
7. За допомогою префікса що- та різних суфіксів утвори від поданих слів прислівники. Запиши їх. Познач префікси та суфікси.
8. Виконай вправу "Фотоапарат"
9. Заміни фразеологізми близькими за значенням прислівниками. У дужках постав до них запитання.
10. Пригадай правило "Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням". Познач рядок, що його ілюструє.
11. Виконай  "Великі перегони".
Д.з. С.4, урок 7.

23 КВІТНЯ

Тема. Зв’язок прислівників з дієсловами в реченні. Ступені порівняння прислівників
Частина 8, урок 8.
Опрацювати завдання на с.18-20.
1.Опрацюй інформацію про прислівник.
2. Познач рядок, усі слова якого є прислівники.
3. Прочитай речення. Поясни різницю в написанні виділених слів.
4. Прочитай текст. Заповни пропуски. Спиши в робочий зошит.
5. Дай тексту заголовок.
6. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
7. За допомогою префікса в-(у-) та різних суфіксів утвори від поданих слів прислівники. Запиши їх. Познач префікси та суфікси.
8. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Хвилинка Знайка.
10. Заміни фразеологізми близькими за значенням прислівниками. У дужках постав до них запитання.
11. Напиши диктант.
12. Виконай конкурс "Найрозумніший".

Д.з. С.5, урок 8.

25 КВІТНЯ

Тема. Побудова словосполучень із прислівниками. Прислівники-синоніми, прислівники-антоніми
Частина 8, урок 9.
Опрацювати завдання на с.21-23.
1.Опрацюй інформацію про прислівник.
2. Познач варіант, усі слова якого є прислівники.
3. Пригадай, що таке антоніми. Назви антоніми до поданих слів.
4. Прочитай текст. Заповни пропуски. Спиши в робочий зошит. Підкресли прислівники як обставину.
5. Установи зв'язок між словами виділеного речення.
6. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
7. Утвори від поданих слів прислівники. Запиши їх. Познач префікси та суфікси.
8. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Пригадай інформацію про ступені порівняння прислівників (с.19)
10. Вибери прислівники, від яких можна утворити ступені порівняння. Запиши за зразком.

11. Прочитай правило та відтвори з пам'яті.
12. Познач рядок, у якому подано приклади до правила.
13. Виконай  "Великі перегони".

27 КВІТНЯ

Тема. Практикум уживання й правопису прислівників. Тренувальний диктант
Частина 8, урок 10.
Опрацювати завдання на с.24-25.
1. Перевір себе. Познач правильне твердження, закресли помилки. 
2. Пригадай, як утворюються прислівники.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Самостійно утвори один, а де можливо, два прислівники від поданих слів і запиши.
4. Прочитай текст. Заповни пропуски. Спиши в робочий зошит. Підкресли прислівники, надпиши питання.
5. Напиши тренувальний диктант.
https://www.youtube.com/watch?v=qxV-gzxkjRc
6. Виконай конкурс "Найрозумніший".
Д.з. С.6, урок 10.

28 КВІТНЯ

Тема. Службові частини мови. Прийменник. Будова слова.
Частина 8, урок 11.
Опрацювати завдання на с.26-28.
Відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=6V0Q31w-_bE&feature=youtu.be
Д.з. С.7, урок 11.

30 КВІТНЯ

Тема. Службові частини мови. Сполучник. Будова слова.
Частина 8, урок 12.
Опрацювати завдання на с.29-31.
Відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=AgaTjJR7TxA&feature=youtu.be


04 ТРАВНЯ

Тема. Службові частини мови. Частка. Будова слова
Частина 8, урок 13.
Опрацювати завдання на с.26-28.
Відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=qemQ-zhayno&feature=youtu.be
Виконати тест.
https://intellect-ukraine.org/54-intellect/videouroky/246-zavdannia-dlia-3-klas-ukrmova-8-13
Д.з. С.8, урок 13.

05 ТРАВНЯ

Тема. Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь.

1 варіант

2 варіант


07 ТРАВНЯ

Тема. Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи
Частина 8, урок 14.
Опрацювати завдання на с.35-37.
1. Розглянь таблицю. Заповни пропуски.
2. Переглянь презентацію. Розкажи все, що ти знаєш про будову слова. 
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Побудуй слова з указаних частин.
4. Прочитай текст. Придумай і напиши заголовок. Заповни пропуски. Спиши в робочий зошит. 
5. Установи зв'язки між словами першого речення. Підкресли граматичну основу.
6. Виконай конкурс "Найрозумніший".
Д.з. С.37.

12 ТРАВНЯ

Тема. Розвиток мовлення. Повторення вивченого. Опис квітки.
 Частина 9, урок 1.
Опрацювати завдання на с.3-4.
1. Розглянь схему, заповни пропуски. Дай відповіді на запитання.
2. Прочитай інформацію Знайка. Перекажи прочитане.
3. Виконай завдання Квітика, щоб підготуватися до складання художнього опису.
4. Переглянь презентацію про весняні квіти.
5. Визнач тему та мету свого опису.
6. Добери й запиши слова і словосполечення, які тобі пригодяться для опису.
7. Придумай зачин і кінцівку. Дай заголовок. Опиши весняну квітку, яка тобі подобається найбільше.

14 ТРАВНЯ

Тема. Повторення. Речення. Види речень за метою висловлювання та інто­нацією. Основа речення. Зв’язок слів у реченні.
 Частина 9, урок 2.
Опрацювати завдання на с.5-7.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.2.

15 ТРАВНЯ

Тема. Повторення. Речення. Види речень за метою висловлювання та інто­нацією. Основа речення. Зв’язок слів у реченні.
 Частина 9, урок 3.
Опрацювати завдання на с.8-10.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.3.

16 ТРАВНЯ

Тема. Однорідні члени речення. Сполучник при однорідних членах речення.
 Частина 9, урок 4.
Опрацювати завдання на с.11-13.
Відеоурок
Завдання для закріплення.

18 ТРАВНЯ

Тема. Звертання в реченні. Побудова речень зі звертаннями.
 Частина 9, урок 5.
Опрацювати завдання на с.14-16.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.5,урок 5.

19 ТРАВНЯ

Тема. Контрольна робота: диктант.


21 ТРАВНЯ

Тема. Аналіз контрольної роботи. Морфологія. Самостійні частини мови.
Частина 9, урок 6.
Аналіз контрольної роботи.
Опрацювати завдання на с.17-19.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.5, урок 6.

25 ТРАВНЯ

Тема. Морфологія. Самостійні частини мови.
 Частина 9, урок 7.
Опрацювати завдання на с.20-22.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.6, урок 7.

26 ТРАВНЯ

Тема. Морфологія. Самостійні частини мови.
 Частина 9, урок 8.
Опрацювати завдання на с.23-25.



Немає коментарів:

Дописати коментар