12 БЕРЕЗНЯ
Тема. Тарас Шевченко — видатний народний поет і художник. Виразне читання вірша «Вітер з гаєм розмовляє». Уривок книги Д. Красицького «Дитинство Тараса»
Частина 7, урок 1, с. 1-4.
1. Опрацювати довідку про Тараса Шевченка
2. Прочитати поради щодо виразного читання.
3. Навчитися виразно читати уривок вірша.
4. Виконати технічні вправи.
5. Опрацювати уривок твору Д.Красицького "Дитинство Тараса"
6. Дібрати відповіді на запитання.
Переглянути відеофрагмент.
Д.з. С.3, виразно читати, виконати завдання.
16 БЕРЕЗНЯ
Тема. Тарас Шевченко — видатний народний поет і художник. Виразне читання віршів «За сонцем хмаронька пливе», «Тече вода з-під явора», «Сонце заходить». Уривок твору М. Маморського «Дід Іван»
Ч.7, урок 2, С.5-9
1. Прочитай довідку про Тараса Шевченка
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Конкурс "Найрозумніший"
3. Прочитай тлумачний словничок.
4. Прочитай уривок твору М.Маморського про навчання Тараса.
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка. Прочитай поради щодо виразного читання.
7. Обери один з віршів Т.Шевченка та зроби позначки для виразного читання.
8. Послухай пісню на слова Тараса Шевченка.
Д.з. С4.
17 БЕРЕЗНЯ
Тема. Іван Франко — видатний письменник і вчений. Уривок твору В. Барагури «Хлопчик-«чудак», що став славною Людиною»
Ч.7, урок 3, С.10-14
1. Прочитай довідку про Івана Франка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
4. Прочитай інформацію про лірику.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай тлумачний словничок.
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай уривок твору В. Барагури.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Послухай пісню на вірші Івана Франка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
Д.з. С.5.
19 БЕРЕЗНЯ
Тема. Леся Українка — видатна донька свого народу. Виразне читання вірша «Надія». Казка «Біда навчить»
Ч.7, урок 4, С.15-19
1. Прочитай довідку про Лесю Українку.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай конкурс "Найрозумніший"
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай чистомовку.
4. Прочитай вірш Лесі Українки.
5. Виконай завдання Питайлика.
6. Виконай технічні вправи.
7. Прочитай уривок казки Лесі Українки.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Переглянь і озвуч фрагмент мультфільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
Д.з. С.6.
20 БЕРЕЗНЯ
Тема. Позакласне читання. Весну красну вітаймо!
Ч.7, урок 6, С.25-28
1. Прочитай уривок твору Лесі Українки. Переглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай конкурс "Найрозумніший"
3. Прочитай інформацію про акровірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Відгадай загадку.
5. Прочитай і допиши пропущені слова у вірші Олександра Олеся.
6. Прочитай оповідання Віталія Біанкі "Ігри й танці"
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10.Виконай завдання Питайлика.
23 БЕРЕЗНЯ
Тема. Василь Симоненко — видатний поет України. Вивчення напам’ять вірша «Лебеді материнства»
Ч.7, урок 7, С.29-31.
1. Прочитай довідку про Василя Симоненка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Добери рими так, щоб утворилися римовані рядки.
7. Послухай пісню "Лебеді материнства"
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Прочитай тлумачний словничок.
10. Виконай технічну вправу.
11. Попрацюй над виразним читанням вірша "Лебеді материнства"
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
2 КВІТНЯ
Тема. Олександр Олесь — видатний поет України. Лірика. Виразне читання віршів «Серед краси», «Журавлі». Вивчення напам’ять вірша «Серед краси»
Ч.8, урок 1, С.1-4.
1. Прочитай довідку про Олександра Олеся. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай чистомовку.
5. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Прочитай рядки вірша Олександра Олеся "Золоті квіти".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай виразно вірш Олександра Олеся "Серед краси".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Попрацюй над виразним читанням вірша Олександра Олеся "Журавлі".
9 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Типи текстів. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 5, С.20-24.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Назви всі добрі справи Дороті в цьому уривку. За які з них тобі хотілося б особливо подякувати їй?
30 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 12, С.56-60.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай текст. Відеоподорож країною Мумі-тролів.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Розкажи, якою людиною ти уявляєш автора книг про мумі-тролів.
Д.з. С.20-21.
04 ТРАВНЯ
Тема. Позакласне читання. Подорож у сучасну казку. Сашко Дерманський «Чудове Чудовисько»
Ч.8, урок 13, С.61-64.
1. Прочитай довідку про Олександра Дерманського. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Розгадай ребус.
3. Прочитай уривок твору Олександра Дерманського.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка здоров'я.
5. Виконай завдання Питайлика.
6. Склади міркування "Дружба та братство - найкраще багатство".
Д.з. С.22-23.
05 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл — видатний англійський письменник і вчений. «Аліса в Країні Чудес». Лексика.
Ч.9, урок 1, С.1-6.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. З'єднай стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай початок казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Напиши, чи траплялися з тобою дивовижні речі.
Д.з. С.1-2.
Тема. Тарас Шевченко — видатний народний поет і художник. Виразне читання вірша «Вітер з гаєм розмовляє». Уривок книги Д. Красицького «Дитинство Тараса»
Частина 7, урок 1, с. 1-4.
1. Опрацювати довідку про Тараса Шевченка
2. Прочитати поради щодо виразного читання.
3. Навчитися виразно читати уривок вірша.
4. Виконати технічні вправи.
5. Опрацювати уривок твору Д.Красицького "Дитинство Тараса"
6. Дібрати відповіді на запитання.
Переглянути відеофрагмент.
Д.з. С.3, виразно читати, виконати завдання.
16 БЕРЕЗНЯ
Тема. Тарас Шевченко — видатний народний поет і художник. Виразне читання віршів «За сонцем хмаронька пливе», «Тече вода з-під явора», «Сонце заходить». Уривок твору М. Маморського «Дід Іван»
Ч.7, урок 2, С.5-9
1. Прочитай довідку про Тараса Шевченка
3. Прочитай тлумачний словничок.
4. Прочитай уривок твору М.Маморського про навчання Тараса.
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка. Прочитай поради щодо виразного читання.
7. Обери один з віршів Т.Шевченка та зроби позначки для виразного читання.
8. Послухай пісню на слова Тараса Шевченка.
Д.з. С4.
17 БЕРЕЗНЯ
Тема. Іван Франко — видатний письменник і вчений. Уривок твору В. Барагури «Хлопчик-«чудак», що став славною Людиною»
Ч.7, урок 3, С.10-14
1. Прочитай довідку про Івана Франка.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
4. Прочитай інформацію про лірику.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай тлумачний словничок.
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай уривок твору В. Барагури.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Послухай пісню на вірші Івана Франка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
Д.з. С.5.
19 БЕРЕЗНЯ
Тема. Леся Українка — видатна донька свого народу. Виразне читання вірша «Надія». Казка «Біда навчить»
Ч.7, урок 4, С.15-19
1. Прочитай довідку про Лесю Українку.
2. Виконай конкурс "Найрозумніший"
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай чистомовку.
4. Прочитай вірш Лесі Українки.
5. Виконай завдання Питайлика.
6. Виконай технічні вправи.
7. Прочитай уривок казки Лесі Українки.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Переглянь і озвуч фрагмент мультфільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
Д.з. С.6.
20 БЕРЕЗНЯ
Тема. Позакласне читання. Весну красну вітаймо!
Ч.7, урок 6, С.25-28
1. Прочитай уривок твору Лесі Українки. Переглянь презентацію.
2. Виконай конкурс "Найрозумніший"
3. Прочитай інформацію про акровірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Відгадай загадку.
5. Прочитай і допиши пропущені слова у вірші Олександра Олеся.
6. Прочитай оповідання Віталія Біанкі "Ігри й танці"
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10.Виконай завдання Питайлика.
Тема. Василь Симоненко — видатний поет України. Вивчення напам’ять вірша «Лебеді материнства»
Ч.7, урок 7, С.29-31.
1. Прочитай довідку про Василя Симоненка.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Добери рими так, щоб утворилися римовані рядки.
7. Послухай пісню "Лебеді материнства"
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Прочитай тлумачний словничок.
10. Виконай технічну вправу.
11. Попрацюй над виразним читанням вірша "Лебеді материнства"
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
Д.з. С.9.
24 БЕРЕЗНЯ
Тема. Ліна Костенко — видатна поетеса України. «Усе моє, все зветься — Україна». Виразне читання віршів поетеси.
Ч.7, урок 8-9, С.32-34.
1. Прочитай довідку про Ліну Костенко. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай виразно вірш Ліни Костенко.
7. Виконай завдання.
8. Пригадай, як правильно читати вірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Попрацюй над виразним читанням віршів Ліни Костенко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
24 БЕРЕЗНЯ
Тема. Ліна Костенко — видатна поетеса України. «Усе моє, все зветься — Україна». Виразне читання віршів поетеси.
Ч.7, урок 8-9, С.32-34.
1. Прочитай довідку про Ліну Костенко. Преглянь презентацію.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай виразно вірш Ліни Костенко.
7. Виконай завдання.
8. Пригадай, як правильно читати вірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Попрацюй над виразним читанням віршів Ліни Костенко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
Д.з. С.10.
26 БЕРЕЗНЯ
Тема. Ліна Костенко — видатна поетеса України. Виразне читання віршів. Вірш «Бузиновий цар».
Ч.7, урок 10, С.35-37.
1. Прочитай довідку про Ліну Костенко. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Підкресли й назви художні засоби.
4. Послухай вірші Ліни Костенко у виконанні української співачки Ніни Матвієнко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай тлумачний словничок.
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай виразно вірш Ліни Костенко "Бузиновий цар".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Попрацюй над виразним читанням вірша Ліни Костенко.
26 БЕРЕЗНЯ
Тема. Ліна Костенко — видатна поетеса України. Виразне читання віршів. Вірш «Бузиновий цар».
Ч.7, урок 10, С.35-37.
1. Прочитай довідку про Ліну Костенко. Преглянь презентацію.
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Підкресли й назви художні засоби.
4. Послухай вірші Ліни Костенко у виконанні української співачки Ніни Матвієнко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Прочитай тлумачний словничок.
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай виразно вірш Ліни Костенко "Бузиновий цар".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Попрацюй над виразним читанням вірша Ліни Костенко.
Д.з. С.11.
30 БЕРЕЗНЯ
Тема. Дмитро Павличко — видатний поет України. Виразне читання віршів «Де найкраще місце на землі», «Мрія», «Дядько Дощ»
Ч.7, урок 11, С.41-44.
1. Прочитай довідку про Дмитра Павличка. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай чистомовку.
5. Доповни вірш Анатолія Костецького "Так починається весна" римованими словами.
6. Пригадай, як правильно читати вірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Прочитай тлумачний словничок.
8. Виконай технічні вправи.
9. Попрацюй над виразним читанням віршів Дмитра Павличка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. Виконай завдання Питайлика.
30 БЕРЕЗНЯ
Тема. Дмитро Павличко — видатний поет України. Виразне читання віршів «Де найкраще місце на землі», «Мрія», «Дядько Дощ»
Ч.7, урок 11, С.41-44.
1. Прочитай довідку про Дмитра Павличка. Преглянь презентацію.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай чистомовку.
5. Доповни вірш Анатолія Костецького "Так починається весна" римованими словами.
6. Пригадай, як правильно читати вірш.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Прочитай тлумачний словничок.
8. Виконай технічні вправи.
9. Попрацюй над виразним читанням віршів Дмитра Павличка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. Виконай завдання Питайлика.
Д.з. С.12-13.
31 БЕРЕЗНЯ
Тема. Позакласне читання. Краще рідної землі — немає
Ч.7, урок 12, С.45-48
1. Прочитай уривок вірша. Хто його автор?
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Пригадай твір В.Сухомлинського "Деркач і кріт".
3. Виконай конкурс "Найрозумніший"
3. Познач прислів'я, яке передає основну думку твору В.Сухомлинського "Деркач і кріт".
4. З'єднай стрілочками частини прислів'я.
5. Прочитай виразно уривок твору Юрія Ярмиша й виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Напиши міркування "У чужім краю і солов'ї не цвірінькають", використовуючи зміст прочитаних творів.
Д.з. С.14.
31 БЕРЕЗНЯ
Тема. Позакласне читання. Краще рідної землі — немає
Ч.7, урок 12, С.45-48
1. Прочитай уривок вірша. Хто його автор?
2. Пригадай твір В.Сухомлинського "Деркач і кріт".
3. Виконай конкурс "Найрозумніший"
3. Познач прислів'я, яке передає основну думку твору В.Сухомлинського "Деркач і кріт".
4. З'єднай стрілочками частини прислів'я.
5. Прочитай виразно уривок твору Юрія Ярмиша й виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Переглянь фрагмент фільму.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Напиши міркування "У чужім краю і солов'ї не цвірінькають", використовуючи зміст прочитаних творів.
Д.з. С.14.
2 КВІТНЯ
Тема. Олександр Олесь — видатний поет України. Лірика. Виразне читання віршів «Серед краси», «Журавлі». Вивчення напам’ять вірша «Серед краси»
Ч.8, урок 1, С.1-4.
1. Прочитай довідку про Олександра Олеся. Преглянь презентацію.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай чистомовку.
5. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Прочитай рядки вірша Олександра Олеся "Золоті квіти".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай виразно вірш Олександра Олеся "Серед краси".
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Попрацюй над виразним читанням вірша Олександра Олеся "Журавлі".
Д.з. С.1.
3 КВІТНЯ
Тема. Микола Сингаївський — видатний поет і пісняр України. Віршована мова. Пісня. Виразне читання віршів «Чорнобривці», «Батькова калина»
Ч.8, урок 2, С.5-9.
1. Прочитай довідку про Миколу Сингаївського. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай технічні вправи.
7. Прочитай рядки вірша Миколи Сингаївського "Чорнобривці".
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай завдання Питайлика.
9. Прочитай інформацію про фразеологізми.
10. Виконай технічні вправи.
11. Прочитай виразно вірш Миколи Сингаївського "Батькова калина".
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
13. Опиши свій рідний край закордонному другові.
3 КВІТНЯ
Тема. Микола Сингаївський — видатний поет і пісняр України. Віршована мова. Пісня. Виразне читання віршів «Чорнобривці», «Батькова калина»
Ч.8, урок 2, С.5-9.
1. Прочитай довідку про Миколу Сингаївського. Преглянь презентацію.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай технічні вправи.
7. Прочитай рядки вірша Миколи Сингаївського "Чорнобривці".
https://batky.intellect-ukraine.org/
8. Виконай завдання Питайлика.
9. Прочитай інформацію про фразеологізми.
10. Виконай технічні вправи.
11. Прочитай виразно вірш Миколи Сингаївського "Батькова калина".
https://batky.intellect-ukraine.org/
12. Виконай завдання Питайлика.
13. Опиши свій рідний край закордонному другові.
Д.з. С.2.
6 КВІТНЯ
Тема. Позакласне читання. Подорож у казку. Ян Бжехва «Академія пана Ляпки»
Ч.8, урок 3, С.10-13.
1. Прочитай довідку про Яна Бжехву. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай конкурс "Найрозумніший".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай виразно уривок твору Яна Бжехви "Академія пана Ляпки"
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Виконай завдання Питайлика.
5. Знайди в тексті уривка й прочитай опис парку та муру.
6. Переглянь уривок фільму. Сформулюй відповіді на запитання.
7. Поміркуй до якого жанру належить цей твір.
8. Пофантазуй і напиши, у якій школі ти мрієш навчатися.
6 КВІТНЯ
Тема. Позакласне читання. Подорож у казку. Ян Бжехва «Академія пана Ляпки»
Ч.8, урок 3, С.10-13.
1. Прочитай довідку про Яна Бжехву. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай конкурс "Найрозумніший".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай виразно уривок твору Яна Бжехви "Академія пана Ляпки"
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Виконай завдання Питайлика.
5. Знайди в тексті уривка й прочитай опис парку та муру.
6. Переглянь уривок фільму. Сформулюй відповіді на запитання.
7. Поміркуй до якого жанру належить цей твір.
8. Пофантазуй і напиши, у якій школі ти мрієш навчатися.
Д.з. С.3.
7 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Типи текстів. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 4, С.14-19.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Назви персонажів уривка. Яке враження про них склалося в тебе?
7 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Типи текстів. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 4, С.14-19.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Назви персонажів уривка. Яке враження про них склалося в тебе?
Д.з. С.4-5.
9 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Типи текстів. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 5, С.20-24.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Назви всі добрі справи Дороті в цьому уривку. За які з них тобі хотілося б особливо подякувати їй?
21 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Текст-опис. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 6, С.25-29.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Які риси вдачі проявила Дороті під час порятунку Залізного Лісоруба?
Д.з. С.8-9.
23 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Текст-опис. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 7, С.30-35.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай правило, заповнюючи пропуски. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Виконай тестові завдання.
Д.з. С.10-11.
24 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 8, С.36-40.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Установи відповідність, з'єднавши стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Виконай тестові завдання.
13. Поміркуй, що означає вислів "марнувати час". Чи марнували час мумі-тролі, засинаючи на всю зиму?
Д.з. С.12-13.
25 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 9, С.41-45.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Установи відповідність між поняттями, з'єднавши їх стрілочкою.
3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
5. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай завдання Питайлика.
7. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
8. Перекажи уривок за складеним планом.
9. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. "Озвуч" мультфільм.
11. Поміркуй, чи цікаво було жити в цій Долині її мешканцям.
27 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 10, С.46-50.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Установи відповідність з'єднавши стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Поміркуй, як далі розвиватимуться події. Які підказки робить автор?
Д.з. С.16-17.
3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
5. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай завдання Питайлика.
7. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
8. Перекажи уривок за складеним планом.
9. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. "Озвуч" мультфільм.
11. Пофантазуй, що могло ще потрапити до капелюха Чарівника й на яку річ перетворитися.
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Текст-опис. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 6, С.25-29.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Які риси вдачі проявила Дороті під час порятунку Залізного Лісоруба?
Д.з. С.8-9.
23 КВІТНЯ
Тема. Лімен Френк Баум. Відомості про автора. Текст-опис. «Чарівник Країни Оз»
Ч.8, урок 7, С.30-35.
1. Прочитай довідку про Лімана Френка Баума. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай правило, заповнюючи пропуски. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Лімана Френка Баума "Чарівник Країни Оз".
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Виконай тестові завдання.
Д.з. С.10-11.
24 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 8, С.36-40.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Установи відповідність, з'єднавши стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Виконай тестові завдання.
13. Поміркуй, що означає вислів "марнувати час". Чи марнували час мумі-тролі, засинаючи на всю зиму?
Д.з. С.12-13.
25 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 9, С.41-45.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Установи відповідність між поняттями, з'єднавши їх стрілочкою.
3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
5. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай завдання Питайлика.
7. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
8. Перекажи уривок за складеним планом.
9. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. "Озвуч" мультфільм.
11. Поміркуй, чи цікаво було жити в цій Долині її мешканцям.
27 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 10, С.46-50.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Установи відповідність з'єднавши стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Поміркуй, як далі розвиватимуться події. Які підказки робить автор?
Д.з. С.16-17.
28 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 11, С.51-55.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
2. Установи відповідність з'єднавши стрілочкою назву твору та його автора.3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
5. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
6. Виконай завдання Питайлика.
7. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
8. Перекажи уривок за складеним планом.
9. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
10. "Озвуч" мультфільм.
11. Пофантазуй, що могло ще потрапити до капелюха Чарівника й на яку річ перетворитися.
Д.з. С.18-19.
30 КВІТНЯ
Тема. Туве Янcсон. Відомості про автора. Епос. «Капелюх Чарівника»
Ч.8, урок 12, С.56-60.
1. Прочитай довідку про Туве Янссон. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай текст. Відеоподорож країною Мумі-тролів.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Туве Янcсон «Капелюх Чарівника»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
9. Перекажи уривок за складеним планом.
10. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. "Озвуч" мультфільм.
12. Розкажи, якою людиною ти уявляєш автора книг про мумі-тролів.
Д.з. С.20-21.
04 ТРАВНЯ
Тема. Позакласне читання. Подорож у сучасну казку. Сашко Дерманський «Чудове Чудовисько»
Ч.8, урок 13, С.61-64.
1. Прочитай довідку про Олександра Дерманського. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Розгадай ребус.
3. Прочитай уривок твору Олександра Дерманського.
https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Хвилинка здоров'я.
5. Виконай завдання Питайлика.
6. Склади міркування "Дружба та братство - найкраще багатство".
Д.з. С.22-23.
05 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл — видатний англійський письменник і вчений. «Аліса в Країні Чудес». Лексика.
Ч.9, урок 1, С.1-6.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. З'єднай стрілочкою термін та його визначення.
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай початок казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Напиши, чи траплялися з тобою дивовижні речі.
Д.з. С.1-2.
07 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Синоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 2, С.7-12.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Доведи, що Аліса увічлива дівчинка.
Д.з. С.3-4.
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Синоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 2, С.7-12.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Доведи, що Аліса увічлива дівчинка.
Д.з. С.3-4.
08 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Антоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 3, С.13-18.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Який персонаж казки тобі сподобався найбільше? Чим він тебе зацікавив?
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Антоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 3, С.13-18.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Який персонаж казки тобі сподобався найбільше? Чим він тебе зацікавив?
12 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Омоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 4, С.19-24.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Поясни, як ти розумієш слова "із часом треба поводитися правильно". Як можна "згаяти", "втратити" час?
Д.з. С.7-8.
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Омоніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 4, С.19-24.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Прочитай правило. Відтвори з пам'яті.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Поясни, як ти розумієш слова "із часом треба поводитися правильно". Як можна "згаяти", "втратити" час?
Д.з. С.7-8.
14 ТРАВНЯ
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Омоніми. Пароніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 5-6, С.25-31.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Відтвори події уривка казки «Аліса в Країні Чудес»
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Спробуй сформулювати кілька законів Країни Чудес.
Д.з. С.9-12.
Тема. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес». Історія створення казки. Омоніми. Пароніми. Контрольна робота: читання вголос.
Ч.9, урок 5-6, С.25-31.
1. Прочитай довідку про Льюїс Керролл. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Виконай конкурс "Найрозумніший".
4. Відтвори події уривка казки «Аліса в Країні Чудес»
5. Прочитай чистомовку.
6. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай технічні вправи.
8. Прочитай продовження казки Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес»
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай завдання Питайлика.
10. На які частини можна поділити цей уривок? Придумай і напиши до кожної частини заголовок.
11. Перекажи уривок за складеним планом.
12. Переглянь фрагмент мультфільму. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте. Придумай і напиши до них заголовок.
https://batky.intellect-ukraine.org/
13. "Озвуч" мультфільм.
14. Спробуй сформулювати кілька законів Країни Чудес.
Д.з. С.9-12.
18 ТРАВНЯ
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 8, С.42-47.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Пригадай за ілюстраціями персонажів літературних казок.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Намалюй гнома, яким ти його уявляєш.
Д.з. С.14-15.
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 8, С.42-47.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Пригадай за ілюстраціями персонажів літературних казок.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай початок твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Намалюй гнома, яким ти його уявляєш.
Д.з. С.14-15.
19 ТРАВНЯ
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 9, С.48-52.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Перекажи проілюстрований епізод.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 9, С.48-52.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Виконай вправу "Фотоапарат".
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Перекажи проілюстрований епізод.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Розглянь ілюстрації. Пронумеруй їх за змістом казки.
Д.з. С.16-17.
9. Розглянь ілюстрації. Пронумеруй їх за змістом казки.
Д.з. С.16-17.
21 ТРАВНЯ
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 10, С.53-57.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Назви автора, заголовок і головного персонажа твору.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 10, С.53-57.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Назви автора, заголовок і головного персонажа твору.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Знайди в тексті відповідні речення до ілюстрацій. Напиши їх.
Д.з. С.18-19.
9. Знайди в тексті відповідні речення до ілюстрацій. Напиши їх.
Д.з. С.18-19.
22 ТРАВНЯ
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 11, С.58-62.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Назви автора, заголовок і головного персонажа твору.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
Тема. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Ч.9, урок 11, С.58-62.
1. Прочитай довідку про Захаріаса Топеліуса. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Розглянь малюнок. Назви автора, заголовок і головного персонажа твору.
4. Прочитай чистомовку.
5. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай продовження твору Захаріаса Топеліуса «Казка про старого гнома»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в клітинки.
9. Розглянь ілюстрації. Придумай і напиши до кожної назву.
Д.з. С.20-21.
9. Розглянь ілюстрації. Придумай і напиши до кожної назву.
Д.з. С.20-21.
25 ТРАВНЯ
Тема. Позакласне читання. Чарівні казки
Ч.9, урок 7, С.39-41.
1. Напиши, які асоціації викликає в тебе слово "казка".
2. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
3. Пригадай, чим схожі й чим відрізняються авторська й народна казки.
4. Прочитай довідку про Лесю Мовчун. Перекажи її.
Тема. Позакласне читання. Чарівні казки
Ч.9, урок 7, С.39-41.
1. Напиши, які асоціації викликає в тебе слово "казка".
2. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
3. Пригадай, чим схожі й чим відрізняються авторська й народна казки.
4. Прочитай довідку про Лесю Мовчун. Перекажи її.
https://batky.intellect-ukraine.org/
5. Порівняй твори "Кет-Лускунчик" і "Горіхові принцеси"
6. Виконай завдання Питайлика.
5. Порівняй твори "Кет-Лускунчик" і "Горіхові принцеси"
6. Виконай завдання Питайлика.
7. Розгадай кросворд.
Д.з. С.13.
Д.з. С.13.
26 ТРАВНЯ
Тема. Улюблені казкові образи. Д. Павличко «Гном». І. Жиленко «Вечір гномів», «Гном у буфеті»
Ч.9, урок 12, С.63-69.
1. Прочитай довідку про Дмитра Павличка. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
3. Напиши назви трьох віршів та їх авторів.
4. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай виразно вірш Дмитра Павличка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
Тема. Улюблені казкові образи. Д. Павличко «Гном». І. Жиленко «Вечір гномів», «Гном у буфеті»
Ч.9, урок 12, С.63-69.
1. Прочитай довідку про Дмитра Павличка. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. З'єднай стрілочкою термін і його визначення.
3. Напиши назви трьох віршів та їх авторів.
4. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай виразно вірш Дмитра Павличка.
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Прочитай довідку про Ірину Жиленко. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай технічні вправи.
10. Прочитай виразно вірші Ірини Жиленко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. Виконай завдання Питайлика.
https://batky.intellect-ukraine.org/
9. Виконай технічні вправи.
10. Прочитай виразно вірші Ірини Жиленко.
https://batky.intellect-ukraine.org/
11. Виконай завдання Питайлика.
12. За поданими ознаками порівняй гномів із прочитаних творів.
13. Кого з гномів ти б хотів (хотіла) зустріти і чому?
Д.з. С.22.
Д.з. С.22.
28 ТРАВНЯ
Тема. Михайло Слабошпицький «Хлопчик Валь». «Диво-країна». Складання казок. Узагальнювальний урок.
Ч.9, урок 13, С.70-79.
1. Прочитай довідку про Михайла Слабошпицького. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Літературна гра.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай казку Михайла Слабошпицького «Хлопчик Валь»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
Тема. Михайло Слабошпицький «Хлопчик Валь». «Диво-країна». Складання казок. Узагальнювальний урок.
Ч.9, урок 13, С.70-79.
1. Прочитай довідку про Михайла Слабошпицького. Преглянь презентацію.
https://batky.intellect-ukraine.org/
2. Літературна гра.
https://batky.intellect-ukraine.org/
3. Прочитай чистомовку.
4. Виконай технічні вправи.
6. Прочитай казку Михайла Слабошпицького «Хлопчик Валь»
https://batky.intellect-ukraine.org/
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Поміркуй із чим в тебе асоціюється вислів "добре серце".
9. Хвилинка Знайка.
https://batky.intellect-ukraine.org/9. Хвилинка Знайка.
10. Уяви себе казкарем. Склади й запиши свою казкову історію.
11. Заспівай пісню " Диво-країна".
Немає коментарів:
Дописати коментар