Людина і світ

13 БЕРЕЗНЯ

Тема. План місцевості. Умовні знаки на плані
Частина 7, урок 3, с.13-18.

1. Прочитай лист Центаврика
2. З'єднай стрілочками сторони горизонту та їх положення на карті.
3. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
6. Підстав замість умовних знаків відповідні слова. Прочитай розповідь.
7. Установи відповідність.
8. Дай відповіді на запитання.
9. Виконай "Зоряні перегони"
10. Попрацюй з картою.

Д.з. С.19, виконати завдання.

14 БЕРЕЗНЯ
Тема. Масштаб. Вимірювання відстаней
Частина 7, урок 4, с.20-25.

1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. З'єднай стрілочками зображення об'єктів місцевості й умовні знаки.
3. Прочитай інформацію про план місцевості.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Прочитай тлумачний словничок.
6. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Придумай цікаве завдання на визначення відстані на плані.
9. Виконай "Зоряні перегони"
10. Попрацюй з картою.

17 БЕРЕЗНЯ
Тема. Географічна карта. Використання карт

Частина 7, урок 5, с.27-31.
1. Прочитай лист Центаврика

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про масштаб.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Прочитай тлумачний словничок.
6. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Виконай "Зоряні перегони"
9. Попрацюй з картою.

Д.з. С.32, виконати завдання.

18 БЕРЕЗНЯ
Тема. Географія, географічна карта і план місцевості. Узагальнення знань.

Частина 7, урок 6, с.33- 36.
1. Прочитай лист Центаврика

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Розглянь адміністративну карту України. Опиши географічне положення твоєї області.

4. Установи відповідність між назвами об'єктів та умовними знаками, якими їх позначають.
5. Заповни таблицю. 
6.Намалюй план місцевості в масштабі 1:5000.

20 БЕРЕЗНЯ
Тема. Материки й океани Землі

Частина 7, урок 7, с.37-41.
1. Прочитай лист Центаврика

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про планету Земля.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 

4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Виконай "Зоряні перегони"
9. Попрацюй з картою.


Д.з. С.42-43, виконати завдання.

24 БЕРЕЗНЯ
Тема. Форми земної поверхні.
Частина 7, урок 8, с.44-48.
1. Прочитай лист Центаврика

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про Світовий океан.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
5. Прочитай тлумачний словничок.
6. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай завдання Питайлика.
8. Розглянь карту Криму й дай відповіді на запитання.
9. Виконай "Зоряні перегони"
10. Попрацюй з картою.


Д.з. С.49, виконати завдання.

25 БЕРЕЗНЯ
Тема. Утворення форм рельєфу.
Частина 7, урок 9, с.50-55.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про рівнини та гори.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Переглянь відеофрагмент.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Розглянь шкалу висот і глибин.
9.Закінчи речення. Прочитай утворений текст.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.

Д.з. С.56, виконати завдання.

27 БЕРЕЗНЯ
Тема. Гори. Зміна природних умов з висотою
Частина 7, урок 10, с.57-62.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про рельєф.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Познач цифрами порядок розташування висотних поясів у горах.
8. Виконай завдання Питайлика.
9. Виконай практичну роботу за планом.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.63, виконати завдання.

31 БЕРЕЗНЯ
Тема. Рослинний і тваринний світ гір
Частина 7, урок 11, с.64-68.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про висотну поясність.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між поданими фото та висотними поясами.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.69, виконати завдання.

1  КВІТНЯ
Тема. Найвідоміші у світі гори.
Частина 8, урок 1, с.1-5.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про висотні пояси.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Розглянь схему. Дай відповіді на запитання.
9. Установи відповідність між характеристиками та назвами гір.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.6, виконати завдання.

3  КВІТНЯ
Тема. Українські Карпати та Кримські гори
Частина 8, урок 2, с.7-11.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про Анди, Гімалаї, Альпи..
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Розглянь схему. Дай відповіді на запитання.
9. Установи відповідність між гірськими системами та їхніми характеристиками.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.12, виконати завдання.

7  КВІТНЯ
Тема. Рівнини світу
Частина 8, урок 3, с.13-18.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про Українські Карпати.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Розглянь фрагмент карти. Закінчи речення.
9. Установи відповідність між назвами рівнин та способами їх утворення.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.19, виконати завдання.

8  КВІТНЯ
Тема. Рівнини України
Частина 8, урок 4, с.26-31.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про рівнини.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між назвами височин і низовин України та їхніми характеристиками.
9.  Розглянь зображення. Дай відповіді на запитання.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.



Д.з. С.25, виконати завдання.

10  КВІТНЯ
Тема. Рельєф. Узагальнення
Частина 8, урок 5, с.20-24.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Розгадай кросворд.
3. Заповни схему "Рельєф суходолу".
4. Закінчи речення. Прочитай утворений текст.
5. Розглянь зображення. Напиши назви гірських систем.
6. Виконай завдання "Третій зайвий"
7. Укажи, який масштаб використовують для складання плану.
8. Виправ помилки в тексті.
9. Виконай "Зоряні перегони"
10. Попрацюй з картою.


21  КВІТНЯ
Тема. Внутрішня будова Землі
Частина 8, урок 6, с.32-36.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про розташування України.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Укажи, що називають літосферою.
8. Напиши назви шарів літосфери.
9.  Розгадай кросворд.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.37, виконати завдання.

22  КВІТНЯ
Тема. Гірські породи та їх утворення
Частина 8, урок 7, с.38-43.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про літосферу.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Переглянь відеофрагмент і дай відповіді на запитання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
9. Установи відповідність між зображеннями та назвами гірських порід.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.

Д.з. С.44, виконати завдання.

24  КВІТНЯ
Тема. Корисні копалини. Граніт
Частина 8, урок 8, с.45-49.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про гірські породи.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між умовними знаками та назвами корисних копалин.
9. Установи відповідність між зображеннями та назвами корисних копалин.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.


Д.з. С.50, виконати завдання. 

28  КВІТНЯ
Тема. Пісок і глина
Частина 8, урок 9, с.51-55.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про гірські породи.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між умовними знаками та назвами корисних копалин.
9. Установи відповідність між зображеними виробами й сировиною, з якої вони виготовлені.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.

Д.з. С.56, виконати завдання. 

29  КВІТНЯ
Тема. Вапняк і торф
Частина 8, урок 10, с.57-61.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про пісок і глину.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.

https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між умовними знаками та назвами корисних копалин.
9. Установи відповідність між назвами та характеристиками корисних копалин.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.

Д.з. С.62, виконати завдання. 

05 ТРАВНЯ
Тема. Кам’яне вугілля
Частина 8, урок 11, с.63-67.
1. Прочитай лист Центаврика
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
2. Виконай завдання Центаврика.
3. Прочитай інформацію про вапняк.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
4. Прочитай тлумачний словничок.
5. Прочитай і перекажи довідку бортового комп'ютера Адаптера.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
6. Переглянь відеофрагмент, виконай завдання.
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
7. Виконай вправу "Фотоапарат"
https://batky.intellect-ukraine.org/ 
8. Установи відповідність між умовними знаками та назвами корисних копалин.
9. Установи відповідність між зображеннями та сферами використання вугілля.
10. Виконай "Зоряні перегони"
11. Попрацюй з картою.
Д.з. С.68, виконати завдання. 

06 ТРАВНЯ

Тема. Нафта
Частина 8, урок 12.
Опрацювати завдання на с.68-73.
Відеоурок
Завдання для закріплення.


08 ТРАВНЯ

Тема. Руди
Частина 9, урок 1.
Опрацювати завдання на с.3-7.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.8.

12 ТРАВНЯ

Тема. Сіль
Частина 9, урок 2.
Опрацювати завдання на с.9-13.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.14.

13 ТРАВНЯ

Тема. Ґрунт і його утворення
Частина 9, урок 3.
Опрацювати завдання на с.15-19.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.20.

15 ТРАВНЯ
Тема. Контрольна робота «Гірські породи й корисні копалини»  


16 ТРАВНЯ

Тема. Як тварини впливають на ґрунт
Частина 9, урок 4.
Опрацювати завдання на с.20-25.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.26.

19 ТРАВНЯ

Тема. Як тварини впливають на ґрунт
Частина 9, урок 5.
Опрацювати завдання на с.27-30.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.31.

20 ТРАВНЯ

Тема. Як тварини впливають на ґрунт
Частина 9, урок 6.
Опрацювати завдання на с.32-36.
Відеоурок
Завдання для закріплення.
Д.з. С.37-38.

22 ТРАВНЯ

Тема. Узагальнення знань з теми «Гірські породи й корисні копалини. Грунт».
1. Повторення вивченого матеріалу.
2. Робота з інтелект-картами.
3. Розгадай кросворд.
4. Тренувальні вправи.
5. Попрацюй з картою, виконай завдання.

26 ТРАВНЯ

Тема. Штучні матеріали з природних речовин.   
Частина 9, урок 7.
Опрацювати завдання на с.39-43.

27 ТРАВНЯ

Тема. Коли водойми нам «дякують», а коли «ображаються»   

29 ТРАВНЯ

Тема. Дослідницький проект: Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)/Навчальний проект: Добра справа для природи*. Підсумковий урок


Немає коментарів:

Дописати коментар